8 Ιουνίου 2012

TOP ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ : ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ vs ΚΑΝΕΛΛΗ

Κάθε blog που σέβεται τον εαυτό του αλλά και τουw αναγνώστες του (αν έχει βεβαια...) σχολιάζει την επικαιρότητα!  Έτσι και εμείς θα σας παρουσιάζουμε με κυνικό τροπο τα τρέχοντα δρώμενα!



Χθες το πρωί ( 1 το μεσημέρι ) που ξύπνισα είδα τους πάντες να γράφουν στο facebook για το απίστευτο combo με σφαλιάρες που έκανε ο Κασιδιάρης στο πρόσωπο της Κανέλλη! Επειδή σίγουρα έχετε ακούσει τόσους και τόσους σχολιασμούς και κριτικές, είτε από άλλα blog είτε από ραδιόφωνα είτε από τη γιαγιά σας που κουτσομπόλευε με τις άλλες γειτόνισες την ώρα που καθάριζε το ρυζι (ξέρετε που βγάζεις εκείνα τα μικρά μαύρα ρυζάκια) για το μεσημεριανό πιάτο και έχετε πια κουραστεί, δεν θα κάτσω να σας τα πριζω και εγώ... Αντί να γράφω την αποψή μου θα αφήσω κάποιες έξυπνες και χιουμοριστικές δημοσιεύσεις και εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους...





  • -Σερβιτόρος: γεια σας τι θα πάρετε;
    -Κασιδιαρης: Ένα Freddo cappuccino με Καννέλη..Καλά χτυπημένο...!
    -Δουρου: Εγώ ένα νεράκι ευχαριστώ....!
  • Μονο ο Chuck Norris μπορεί να αποφύγει το δεξι κροσέ του Κασιδιάρη!
  • Μετά από αυτό το επεισόδιο χθες έμεινα Παυλόπουλος!!
  • Και η τραγελαφική δήλωση του Παυλόπουλου:
    «Δεν σηκώθηκα από την καρέκλα μου όταν ο Κασιδιάρης επιτέθηκε με μπουνιές στην Λιάνα Κανέλλη, γιατί δεν μπορώ να ελέγξω τη δύναμή μου και φοβήθηκα πως, αν σηκωνόμουν όρθιος, θα τον σκότωνα».


    Με αυτά και με αυτά πάρα το θάρρος και με πολύ δόση 9gag σας παρουσιάζω τον scumbag Κασιδιάρη:

-xtsan-

3 σχόλια: